• bwagenvoort

Nytt semester og medlemskap

Oppdatert: 21. sep. 2021

September nærmer seg slutten, noe som betyr at semesteret allerede er godt i gang. Velkommen alle nye studenter, og velkommen tilbake til dere andre. Fadderuka er over og det er nå vi virkelig må ta fatt på studiene.

Dersom du ønsker å få max ut av godene, anbefaler vi å melde deg inn i Eurekas linjeforening for skoleåret 2021/2022. Som medlem får du:

• Gode rabatter på de største sosiale arrangementene i regi av Eureka LF (julebord, vårfest, jubileum etc.)

• Prioritering i tilfelle stor pågang ved arrangementer i regi av Eureka LF

• To utgaver av linjeforeningsbladet SerEØS (én utg. i semesteret)

• Rabatt på diverse sprell, moro og effekter linjeforeningen publiserer i løpet av året.

• Muligheten til å sove godt om natten, med god samvittighet, i trygg viten om at du har bidratt betydelig til linjeforeningas drift og eksistens. Du er virkelig en ekte Eurekaner.

• Medlemskap koster kr. 150,- for hele studieåret, altså 2 semestre.

Høres dette fristende ut? Meld deg inn HER

26 visninger0 kommentarer